قیمت :
70,000 تومان

مشاوره با کودکان مشکل دار (آموزش عملی بر اساس سرگذشت های واقعی)

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی روان شناسی کودک و نوجوان
نویسنده جین مارکس از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم سینا روحانی، ویرایش: فرهاد منصف از این مترجم
نوبت چاپ 2
سال چاپ 1399
شابک 9786002001672
نوع جلد شومیز
قطع وزیری
وزن 426 گرم
تعداد صفحات 304 صفحه
کودکی که به تدابیر تربیتی والدین خود واکنشی نشان نمی دهد... نوجوان جسوری که خطر واقعی به حساب می آید و احتمال دارد کارش به دادگاه بکشد... کودک هفت ساله ای که مدام دچار شب ادراری است... دختر کوچکی که حسود و بی ادب است و هیچ دوستی ندارد.

همه پدر و مادرها می دانند که چالش های تربیت کودک اغلب طاقت فرسا هستند. جین مارکس نویسنده ستون "ما مشکلی داریم" در "مجله والدین" در این کتاب مجموعه ای از سرگذشت های عبرت آموز و تأثیرگذار در مورد نمونه های موفق و نیز دردسرساز والد بودن را گرد آورده است.

مشاوره با کودکان مشکل دار، کتابی است برای والدین که چالش های قابل پیش بینی و نیز غیر منتظره ای را که به طور طبیعی در خانواده ها اتفاق می افتد، مطرح می کند. از وظایف تربیتی والدین که بد از آب در می آیند گرفته تا ترس ها و خیال ها، رفتارهای گیج کننده، جدایی و طلاق، خانواده های به هم آمیخته، مرگ و داغدیدگی.

وقتی که در این سرگذشت ها از مشکل سخن به میان می آید، راه حل هم ارائه می شود. در هر سرگذشت دو نفر صحبت می کنند نفر اول پدر یا مادری است که مشکل پیش آمده در خانواده را مطرح می کند و دلیل درخواست کمک خود را می گوید و نفر دوم مشاوری است که توصیه های تخصصی خود را به شیوه ای همدلانه و علمی ارائه می دهد.

مارکس معتقد است که آشنایی با سرگذشت خانواده های دیگر و تلاش آن ها برای حل مشکلشان، اغلب بینش فوق العاده ای را در درک و فهم مشکلات به ما می دهد.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
159 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها