قیمت :
45,000 تومان

چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟ مراجع - راهنمای مراجع

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی روان درمانی
نویسنده ویندی درایدن از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم شهناز ایزدی اینلو از این مترجم
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1398
شابک 9786002008503
نوع جلد شميز
قطع رقعي
وزن 151 گرم
تعداد صفحات 124 صفحه
کتابی که در دست دارید پاسخی است به پرسش‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های مراجعانی که می‌خواهند از یک مشاور یا درمانگر یاری بطلبند یا هم‌اکنون در میانه راه مشاوره و درمان هستند.

این کتاب مانند نقشه راهی شما را با فرایند درمان شناختی-رفتاری از آغاز تا پایان آشنا می‌سازد. شما با مطالعه این کتاب علاوه بر تشخیص این نکته که آیا رویکرد درمانی شناختی-رفتاری برای حل مسائلتان مناسب است، با موضوعات مشترک در تمامی رویکردهای درمانی و موضوعات اختصاصیِ درمان شناختی-رفتاری آشنا می‌شوید. موضوعات مشترکی مانند قرارداد درمانی، مدت‌زمان جلسه مشاوره و تعداد جلسات، کنسل‌کردن جلسه درمان، هزینه مشاوره، مقوله رازداری، آشنایی با وظایف مراجع و درمانگر، نحوه پایان گرفتن مشاوره و درمان، و موضوعات اختصاصی ازجمله نحوه آمادگی برای جلسه نخست و جلسات آتی، تأکید بر رفتار و افکار، تنظیم فهرست مشکلات، تنظیم فهرست اهداف، تکلیف خانگی، به‌کاربستن آموخته‌ها در زندگی روزمره و اینکه چگونه پس از پایان درمان درمانگر خود شوید.

این کتاب ابزار قدرتمندی در دستان شما خواهد بود تا با مطالعه آن چه پیش از شروع مشاوره‌ و درمان و چه در میانه آن بتوانید در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و بیشترین بهره را از درمان و مشاوره ببرید.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
60 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها