قیمت :
125,000 تومان

راهنمای بالینی طرح‌واره‌درمانی

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی روان درمانی
نویسنده جان فارل، نیل ریس، ایدا شاو از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم مریم هدایتی، عادله صمیمی از این مترجم
نوبت چاپ 3
سال چاپ 1399
شابک 9786002005793
نوع جلد شوميز
قطع وزیری
وزن 565 گرم
تعداد صفحات 400 صفحه
کتاب راهنمای بالینی طرحواره‌درمانی، مرجعی کامل برای درمانگران جهت اجرای طرحواره‌درمانی انفرادی، گروهی یا ترکیبی از آنها به روشی ساختاریافته و مقرون‌به‌صرفه است. نویسندگان در این کتاب، نمونه جلسات انفرادی و گروهی از پیش آماده‌شده‌ای را به همراه کاربرگ‌های مخصوص بیماران، ارائه کرده‌اند.

کتاب از طریق مرتبط ساختن ذهنیت‌های طرحواره‌ای با یکدیگر، این اجازه را به بالینگران می‌دهد که آنچه را برای درمان نیاز دارند از بین جلسات معرفی‌شدۀ کتاب انتخاب کنند یا طرح درمانی انفرادی و گروهی تلفیقی و کاملی را بریزند که امکان اجرا در طول درمان‌های مختلف از شش‌‏هفته فشرده تا یک‏سال را داشته باشد.

این رویکرد درمان خود را از طریق هدف قرار دادن ذهنیت‌های مقابله‌ای ناسازگار به جای اختلالات خاص، پیش می‌برد. بدین‌ترتیب از طریق تغییراتی در طبقه‌بندی تشخیصی، انعطاف بالینی را افزایش می‌دهد و منجر به پایایی پیامدهای درمانی می‏شود.

کتاب حاضر، دستورالعمل‌های گام‏‌به‏‌گام و نکاتی برای درمانگر را در کنار گنجینۀ بالینی غنی از نمونه یادداشت‌ها، کاربرگ‏ها، تمرین‌های جلسات، فرم‌های تکالیف و محتوای مورد نیاز بیمار را در اختیار قرار می‌دهد و در نهایت نیاز امروز درمانگران به درمان‌های بالینی کارآمد را از طریق عدم صرف زمان و بودجه زیاد، برآورده می‌سازد.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
254 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها