قیمت :
55,000 تومان

برخورد با مشکلات هیجانی مراجعان در آماده‌سازی برای زندگی

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی روان درمانی
نویسنده ویندی درایدن از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم رابعه موحد از این مترجم
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1396
شابک 9786002003096
نوع جلد شوميز
قطع رقعي
وزن 226 گرم
تعداد صفحات 192 صفحه
کتابی که پیش روی شما است راهنمایی مفید برای درمانگران رویکرد درمانی- عقلانی و هیجانی- رفتاری در برخورد با مشکلات هیجانی مراجعان خود می‌باشد. این رویکرد بر این باور استوار است که افکار غیرمنطقی ما دربارۀ رویدادهای ناخوشایند زندگی باعث به وجود آمدن احساسات و هیجانات ناسالمی می‌شود که به علت غیرعقلانی بودن، غیرقابل‌حل می‌‏شوند و با درگیر کردن ما در یک چرخۀ معیوب نشخوار ذهنی دربارۀ آن موضوع، سلامتی روانی- جسمانی روابط بین فردی ما را به خطر می‌‏اندازد.

هدف این کتاب،کمک به درمانگران در رسیدن به نگاهی علمی و کارآمد نسبت به هیجانات و نقش آنها در ایجاد اختلالات روانی می‏‌باشد. در این کتاب ویندی درایدن، آموزش گام‌به‌گام درمانگران مبتدی را عهده می‌گیرد و به‌کارگیری صحیح روش برخورد با هیجانات ناسالم را به ما نشان می‌دهد این کتاب برای ما درمانگران ایرانی که فرصت‌های آموزش عملی این روش را در طول تحصیلات خود نداریم بسیار مفید و ارزشمند است و ورودی به یادگیری درمان هیجان‌مدار خواهد بود.

پروفسور ویندی درایدن رئیس مرکز تحقیقات روان‌شناسی دانشگاه گلد اسمیت لندن است. تحقیقات و نوشته‌های وی با سادگی و روانی خاص خود و به‌کارگیری مثال‌هایی از مراجعان خودشان همانند کلاسی حضوری درمانگران را به‌سوی توانمندی بیشتر هدایت می‌کند. ویندی درایدن هیچ سؤالی را برای خواننده بی‌جواب نمی‌گذارد. وقتی در صفحه‌ای دچار سردرگمی می‌شویم بی‌شک او در صفحات بعدی با مهارت تمام جواب آن را برایمان آماده دارد و خواننده این اعتماد را پس از شناخت سبک کاری ایشان به دست می‌آورد و به دنبال کتاب‌های دیگری از ایشان برمی‌آید.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
122 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها